![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNueuIbgmg5YHJdDVn9X-geAPKQSEH6diPJg0qEQccxh60UqtGjQaWqXgt-CBIfJL-Aih2b7J9LCo67O_MUix17s-yupXjFdlSnmfdy-HwdTYrfJ5d2GTdD28k7egeblcenbAkxIS29awE/s320/IMG_20181004_173948.jpg)
Η ραχοκοκκαλιά της βάρκας έχει συναρμολογηθεί. Αποτελείται από τρία κομμάτια: μπροστινή καρίνα/πλώρη, κιβώτιο της περιστρεφόμενης καρίνας, και πίσω καρίνα.Φαίνεται στη φωτογραφία, και μοιάζει πιά σαν βάρκα στα σκαριά. Πάνω στη συναρμολόγηση έγινε ένα μικρό λάθος και η πλώρη βγήκε 20 χιλιοστά πιό χαμηλή, κι΄αυτό με ανάγκασε να κάνω κάτι μικροδιορθώσεις στο λογισμικό και να βγάλω νέες διαστάσεις στα πλαϊνά κομμάτια. Ευτυχώς δεν τα είχα κόψει ακόμα. Επίσης έκοψα τα εγκάρσια κομμάτια (διάτοιχα και νομείς): τρία είχαν κοπεί ήδη από
κόντρα πλακέ 12 χιλιοστών και τα υπόλοιπα τέσσερα από 8
χιλιοστών.
Το επόμενa βήματα θα είναι:
- Να σχεδιάσω στο κόντρα πλακέ τα μακριά κομμάτια από το κέλυφος, τέσσερα μονοκόμματα από κάθε πλευρά. Η μεταφορά από τις διαστάσεις στο χαρτί στις καμπύλες κοπής στο κόντρα πλακέ είναι δύσκολη και χρονοβόροα, και εννοείται είναι πολύ σημαντικό να μη γίνουν λάθη.
- Να κόψω τα οχτώ κομμάτια του κελύφους.
- Να στερεώσω τη ραχοκοκκαλιά σε ένα οριζόντιο καδρόνι που θα στερεωθεί σε τέσσερα καβαλέτα, και να συναρμολογήσω το σκελετό που θα αποτελείται από τη ραχοκοκκαλιά και τα εγκάρσια κομμάτια.
- Να αρχίσω το πέτσωμα.
No comments:
Post a Comment