Οταν γύρισα Ελλάδα γέμισα τις ραφές με εοξική ρητίνη και πέρασα το κέλυφος δυό χέρια ρητίνη. Μετά τρία χέρια λαδομπογιά και ήταν έτοιμη να γυρίσει απην καλή. Τρία άτομα τα καταφέραμε πολύ εύκολα: η βάρκα είναι ελαφριά.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfuc7Xn-Nj8DGQfbD2P2qtH-Ezk9c-WQU6CTimWBf1-N4-pGYQK3rQJMqwr-PvhoKghjRsXtSZRPB_XjhKXo0qi6xP_7_T26byYcXJcIbRo6L9vD43q_01f7fjSqxu5RHmIY_UJDL9TWtb/s320/IMG_20190512_124901.jpg)
Στην επόμενη βλέπoυμε τον σκελετό των κουπαστών.
Πριν βάλω το πλωριό κατάστρωμα τοποθέτησα τα ξύλα όπου θα στερεώνεται το κατάρτι. Μετά μπήκαν οι κουπαστές. Ολα αυτά στερεώθηκαν με μπρούντζινες πρόκες, ανοξείδωτες βίδες και εποξική ρητίνη.
Οι τελευταίες δύο φωτογραφίες δείχνουν το τελειωμένο σκαρί πρίν και μετά τη ρητίνη (δυό χέρια) και άσπρη λαδομπογιά (τρία χέρια).
Θα ακολουθήσουν η περιστρεφόμενη καρίνα, το τιμόνι και το καττι. Το πανί το έραψα στην Αμερική και το έφερα. Μεσα στο καλοκαίρι ελπίζω να νηολογήσω τη βάρκα, να βάλω κοτσαδόρο και να αγοράσω τρέιλερ και μια μικρή μηχανή.
No comments:
Post a Comment