![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOWFY89MQwigWBXi9J1CG-_X6Ma2q82_-ZXOJMQCjnXfDI-0IwqT8kH9DIbHgJwyH7quezZP4g1DlH1wP_WIOGe5p8Snv6A3sImVtoiE1KMul6R2V1UO204vwKgijpSu-Lb0jpohGurHhH/s1600/IMG_20140629_110329_458.jpg)
Ολα τα ξάρτια είναι έτοιμα, χρειάζονται μόνο υποδοχές για να κουβαλιέται οριζόντια το κατάρτι, που είναι 30 εκατοστά μακρύτερο απο τη βάρκα. Αυτές θα μπαίνουν εκεί που έμπαιναν τα παλιά κατάρτια. Για περισσότρες λεπτομέρεις κοιτάξτε το κύριο blog εδώ.
Α ναι, και κάτι άλλο: την εξωλέμβιο που αγόρασα την έδωσα πίσω (δυστυχώς) γιατί ο λαιμός της ήταν κοντός και δεν έφτανε μέχρι το νερό. Σκέφτομαι να δοκιμάσω ηλεκτρικό κινητήρα στο μέλλον, αλλά για την ώρα θα πρέπει να συνεχίσω να βασίζομαι στα κουπιά.
Καλησπέρα σας. Συγχαρητήρια για την βάρκα! Όμορφη φαίνεται. Ονομάζομαι Γιάννης Λύκος και μένω στα Χανιά της Κρήτης. Έπεσα πάνω στο blog σας καθώς μάζευα πληροφορίες για το πως να φτιάξω ένα μικρό ιστιοπλοϊκό. Δεν έχω αρχίσει ακόμη και θα μ'ενδιέφερε να συζητήσω το project με κάποιον που έχει περάσει απ'αυτή τη διαδικασία, αν φυσικά ενδιαφέρει κι εσάς. email: yannislykos2@yahoo.com Καλές Θάλασσες!
ReplyDeleteΚαλησπέρα σας. Συγχαρητήρια για την βάρκα! Όμορφη φαίνεται. Ονομάζομαι Γιάννης Λύκος και μένω στα Χανιά της Κρήτης. Έπεσα πάνω στο blog σας καθώς μάζευα πληροφορίες για το πως να φτιάξω ένα μικρό ιστιοπλοϊκό. Δεν έχω αρχίσει ακόμη και θα μ'ενδιέφερε να συζητήσω το project με κάποιον που έχει περάσει απ'αυτή τη διαδικασία, αν φυσικά ενδιαφέρει κι εσάς. email: yannislykos2@yahoo.com Καλές Θάλασσες!
ReplyDelete